Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 lutego 2013

Nowy tydzień

Jakoś mi to wszystko nie wychodzi , próbuję nie spać ale śpię , dziś rano tez próbowałam nastawiłam budzik na 10 minut nie doliczyłam chyba do 1 i już zadzwonił, pewnie przysnęłam, tak naprawdę udało mi się w sobotę po obiedzie.
Może jestem za narwana, wszystko chciałabym już. Ten tydzień jeszcze popróbuję przed spaniem, jeśli nic z tego to będę zmieniać metodę. Zauważyłam jak do tej pory, że odczuwam duże napięcie między brwiami ( to podobno czakra trzeciego oka) , nie wiem czy to jest powiązane, odczuwam też pod koniec odliczania że mrowi mi skóra wokół ust i czasem nieznaczne falowanie ciała. Tak jak pisałam poprzednio podświadomie boję się tego i zaraz "wracam" do siebie.
Dziś również wstałam mocno zmęczona ( trochę się podziębiłam) ale teraz jest ok, jestem spokojna. Dziś skrócę liczenie do 20. Muszę uporać się z tymi obrazami po liczeniu, nie potrafię nad nimi panować. Chociaż fajnie by było je zapamiętać bo to byłby krok do świadomego śnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj