Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

30 słuchanie - podsumowanie

Doszłam do mojej magicznej 30-tki, co nie oznacza, że przestanę słuchać mój utwór, trudno mi się relaksować bez niego. Tak patrząc co mi się udało osiągnąć:
1. prawie codziennie szybko po położeniu odczuwam bujanie
2. nie mam już problemu z odczuciem głębi stanu
3. moje laboratorium jest mi bardzo dobrze znane i traktuję je jak drugi dom
4. zjeżdżam do niego błyskawicznie po torze saneczkowym
5 częściej pamiętam sny
6 denerwuję się inaczej - jestem spokojniejsza


Nie jest to może wielkie halo, ale jakiś krok w poznawaniu siebie, dużo mam planów i marzeń. Teraz nie będę pisać tak często, tylko wtedy jak będę miała coś sensownego do napisania. Bardzo bym chciała mieć jakiś symbol że już jestem w alfie, jedna osoba napisała że widzi ścianę przechodzi przez nią i to jest to.
Ostatnio nie wizualizowałam za dużo, dlatego że tak mi się podobało huśtanie-bujanie że chciałam jeszcze i jeszcze, tylko ono po kilku chwilach zanika, a może to jest mój znak ? że to moja alfa????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj