Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

piątek, 26 kwietnia 2013

Nowe odczucia

Piszę chwilę , pojawiły się nowe odczucia przy wchodzeniu na poziom, w dalszym ciągu zaraz po położeniu odczuwam bujanie-huśtanie, najczęściej jest delikatne i ustaje, być może gdybym poćwiczyła, rozbujałabym się jeszcze bardziej i wyleciała z ciała, a to już chyba nie Silva, wczoraj i przedwczoraj , ale dopiero dziś zdałam sobie z tego sprawę, odczuwałam fale dreszczy które przechodziły przez moje ciało, nie sądzę żeby to był objaw chorobowy bo jestem zdrowa. aż zakryłam się po szyję kołdrą, nie żeby to było nieprzyjemne ale dziwne, fale były raczej delikatne, i takie systematyczne, byłam świadoma tego uczucia i tego ze jestem w transie, ale wciąż są problemy żeby panować nad umysłem na tyle żeby projektować cele, na początku jeszcze tak, potem chyba schodzę za głęboko, ja myślę że to wszystko jest do wyćwiczenia, wydaje się że każda noc jest taka sama , a nie jest...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj