Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 czerwca 2013

Sen o Matce Boskiej

 Miałam dzisiaj sen, śniła mi się moja mama i mówi do mnie idź ta drogą po drodze zobaczysz figurkę Matki Boskiej, ona ci pomoże tak samo jak pomogła Januszowi ( to mój wujek który ma raka płuc) , no i idę przez nieznaną mi wioskę pod górę z Michałem ( mój 5-letni synek) aż po drodze po lewej stronie widzę ogromną figurę Matki Boskiej całą na złoto miała ze 2 metry i mówię widzisz Michaś to chyba ta figurka o której mówiła babcia, szłam też po drodze załatwiać jakieś papiery w urzędzie odnośnie budowy i wszystko udało mi się załatwić z czego byłam bardzo zadowolona.


I co z tego wynika ?

Mama zadzwoniła wieczorem że u wujka po leczeniu nie stwierdzono komórek rakowych a o tym jeszcze nie wiedziałam i słowa ze snu: ona ci pomoże tak samo jak pomogła Januszowi...

Proroczy sen ???

Poza tym w czym ma mi pomóc ? Może właśnie z tą budową , marzymy o domu,rozpoczynamy budowę w tym roku  ale obawiam się czy na wszystko starczy nam pieniędzy, może to taka otucha żebym się nie martwiła. 

czas pokaże... ale było to niesamowite... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj