Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

środa, 16 października 2013

Przebudzenie - 06.10.2013

Nie pisałam wieki. Teraz chyba zacznę. Przebudziłam się lub nie wiem, co się stało.
W niedzielę - 06.10 oglądałam zdjęcia ze szkoleń NLP na FF, gdzie ceny szkoleń sięgają 7 tys i więcej. Zdjęcia ze szkoleń urzekły mnie bez pamięci, ale przede wszystkim energia która płynie ze zdjęć, niesamowita energia. To się czuje, smugi pozytywnej energii. Poszłam jak zaczarowana spać , przed spaniem miałam swoją sesję. Rano nic nie pamiętałam, ale wstałam innym człowiekiem.


Nad ranem po przebudzeniu ale będąc jeszcze na granicy snu i jawy spotkałam swoją podświadomość, siedziałyśmy na przeciwko siebie na krzesłach trzymając się za ręce , wygląda tak samo jak ja, od tej chwili pokochałam siebie, przestałam się denerwować, zagłębiłam się w sobie. Jestem pozytywna na balansie. Odzyskałam równowagę, której nigdy nie miałam, zaakceptowałam siebie. Wcale nie jest łatwo pokochać siebie...
Moja Silva to taka namiastka NLP, myślę , że mają ze sobą dużo wspólnego, z jednym wyjątkiem - NLP póki co nie jest dla mnie osiągalne finansowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj