Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

sobota, 28 grudnia 2013

Nowe postanowienie

Dziś napiszę o moim postanoweniu. Silva radzi żeby wyznaczyć sobie jakiś termin realizacji kiedy ma się wydarzyć to o czym myślimy. Zauważyłam że nie jest do dla mnie dobre, tak jak było z tatą , wyznaczyłam dzień denerwowałam się dzień przed a nawet wcześniej , im bliżej terminu wzrastał mój lęk i napięcie a to wcale nie służy wizualizacji i realizacji celów. Postanowiłam , że nie będę tego robić a wolę radośnie oczekiwać na spełnienie , zresztą teraz staram się dodawać na koniec medytacji taką formułkę :



Niech to lub coś lepszego stanie się udziałem moim,  wszystkich z tym związanych w możliwie najkrótszym czasie". 

To mnie uspokaja że wyższe siły dostają przekaz że chcę tego jak najszybciej.

Moje przypuszczenia potwierdziły się po przeczytaniu książki " Miłość, medycyna i cuda".

str 265-266

Kiedy w grupie ustalamy do czego dążymy , staramy się nie zamykać w ramach czasu, ponieważ jeśli nie zrealizujemy naszych założeń zgodnie z planem będzie to oznaczało klęskę. Zadaniem jest pomóc pacjentom ustalić realne cele.Osiągniecie ich wzmacnia poczucie własnej kompetencji i wartości , a same cele rozjaśniają obraz tego co będzie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj