Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

sobota, 25 stycznia 2014

Omsica

Jest taka strona omsica, bardzo przyjazna i miła dla oka. Na stronie jest m.in do kupienia muzyka do medytacji na cały dzień na medytację poranną , obiadową , wieczorną.Tanie to nie jest -  149 zł. Mi taki zestaw nie jest potrzebny, przecież nie medytuję od rana do wieczora. Zresztą u mnie póki co wchodzą tylko w grę  sesje wieczorne jak dzieci pójdą spać.
Każdy początkujący medytujący wie , jak trudno osiągnąć stan alfa, mi tak naprawdę zajęło to kilka miesięcy, kiedy to czuję głębokość stanu. Strona zapewnia że:

Naukowo dowiedziono działania Omsici. Dzięki niej będziesz w stanie stłumić ten natrętny wewnętrzny głos, wyciszyć umysł czy pozbyć się uczucia zmęczenia i łagodnie wejdziesz w stan Alpha. Bez wysiłku i frustracji. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie medytowałeś. Gwarantujemy, że poczujesz różnicę z chwilą wciśnięcia przycisku “Play”. 


Brzmi zachęcająco, wystarczy słuchać tych utworów a skrócimy czas wejścia w alfa do minimum, czyli to co wypracowałam sama to równa się tylko ze słuchaniem tych utworów i już ????

No jakoś jestem sceptyczna. Złożyłam  zapytanie czy jest możliwość zakupu tylko ścieżki wieczornej - bez odpowiedzi.( chociaż zapewniają profesjonalną obsługę klienta ;)) No nic trzeba sobie poradzić.

Na stronie jest darmowa 10-minutowa próbka do pobrania. Akurat 10 minut to dla mnie za mało. Połączyłam 3 razy po te 10 minut plus zakończenie i mam około 31,5 minuty. Zatem będę testować.

Zobaczymy czy jest różnica w odczuciach między moją ścieżką a ścieżką omsica. Wprawdzie  nie powinnam tego łączyć , bo tak jakoś dźwięki są podobno poukładane, rozpoczęcie , środek i zakończenie, ale przecież nie zaszkodzi.

Zatem testujemy :)  O jutra przez następny tydzień czyli do czwartku włącznie, będę alfować  moim mixem omsica, chcę zobaczyć czy jest jakaś różnica. O ile jakaś jest.


P.S. Sylwestrowi trochę lepiej, chociaż bez rewelacji, 'popracuję" nad nim  w niedzielę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj