Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

sobota, 4 stycznia 2014

Przebłysk intuicji

Dziś krótki wpis, doświadczyłam małego błysku. Wczoraj przeczytałam  w internecie że zmarła aktorka. Jak tylko spojrzałam na imię i nazwisko od razu zobaczyłam jej obraz, wiem że to ten przebłysk jaki przy premii K, bo to aktorka  której praktycznie nie znam , bo mało miałam z nią styczności telewizyjnej, faktycznie po kliknięciu na linka zobaczyłam ten sam obraz co przed chwilą w głowie, nie byłabym w stanie na podstawie zdjęcia powiedzieć jak się nazywa. Nawet teraz nie potrafię sobie przypomnieć ani jej twarzy ani nazwiska. Potrafię już te błyski intuicji rozpoznawać. Pojawił się drugi w bardzo krótkim czasie.



I tak jak pisze Silva , im więcej będziemy ćwiczyć tym bardziej będziemy pobudzać działanie prawej półkuli, automatycznie zaczniemy z niej korzystać w codziennym życiu. Zapisuję każdą taką dziwną rzecz , aby ją analizować i o niej nie zapomnieć.  Zauważyłam też że jak sen sobie opowiem w becie logicznie lewą półkulą to go potem pamiętam.

Dziś  nocy śniłam ze przeprowadziliśmy się do dużego domu , gdzie prawie każdy pokój miał osobną łazienkę i kuchnię . Totalnie nie byłam z tego zadowolona i wyraziłam swój sprzeciw że nie chcę tu mieszkać.

Wczoraj standardowo w piatek nie alfuję , w sobotę też nie. Teraz jestem na etapie czytania nowej książki "Pomóż sobie metodą Silvy" - J.Silva R.Sone. Bardzo fajna - świetnie opisuje jak działa prawa półkula, zachęcam do przeczytania

" Tylko 10 % z nas myśli w sposób zrównoważony, korzystając z obu półkul. Pozostałe 90 % używa glównie swojej lewej półkuli mozgu, niemal całkowicie wykluczając prawą."

 Teraz mam cel , nauczyć się wykorzystywać prawą półkulę w życiu na co dzień  , aby życie było lepsze i ciekawsze, pełniejsze. Myślę, że jestem na dobrej drodze. Moja prawa odezwała się sama choćby w tym przypadku z aktorką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj