Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 stycznia 2014

Wyciszenie - jak rozpoznać stan Alfa

Dziś mała refleksja. Takie teraz sesje są , głębokie. Wiele początkujących  zadaje sobie pytanie po czym poznać ze jestem w stanie alfa ? Ja też zadawałam sobie to pytanie nie raz, szukałam po internecie. Teraz  ludziom bym odpowiedziała tak:

Praktykujcie  a sami znajdziecie odpowiedź na to pytanie.

Kiedy wizualizuję , to potrafię skupiać się na obrazach wizualizacji, ale kiedy stan jest płytki czuję to , tak jakbym  była na jakieś powierzchni i wiem wtedy że to była  taka płytka alfa. Natomiast gdy w miarę upływu czasu zapadam się gdzieś głęboko i wyraźnie to czuję tą głębię stanu to wiem że to jest ten stan alfy a może już nawet thety.

Tą głębię  zaczęłam odczuwać  po tej sesji z kosmosem. Teraz skupiam się na tym żeby nauczyć się twórczo wizualizować w tej głębi a nie popadać w odrętwienie.

Jednym  z celów jest utrata wagi, choć na wadze dziś wzrost :( to psychicznie czuję się szczupło i taka się widzę, mimo że wskazówka pokazuje co innego. Mam nadzieję że w raz z psychiką ruszy ciało. Ciagle się dziwię jak to ludzie robią że takie rzeczy im się udają , w jaki stan trzeba wejść , jak długo praktykować.

Ta krótsza sesja - 26 minut ze wszystkim jest ok. Bynajmniej na razie, u mnie to się często zmienia:).  Więc tak sobie będę dalej medytować. Na pewno muszę potwierdzić , spokój jest niebywały, wyciszenie które przechodzi do życia codzinnego. Nie pamiętam już kiedy tak na prawdę byłam wkurzona.

Idę trochę daleka drogą , ale po co to  jest mi potrzebne ? -  to po to , żeby lepiej korzystać z mojego umysłu, warto zasilić się w wiedzę o naszym mózgu i co możemy osiągnąć, w sieci są dostępne kursy, które pomagają to wszystko zrozumieć np. TUTAJ - Kurs podświadomości - struktura umysłu

Podczas środowej  sesji Sylwester nie leżał bez sił jak ostatnio a siedział na łóżku w takim ubranku co dają w amerykańskich szpitalach  i gaworzył. Myślę że najgorsze ma za sobą. Dostałam dziś informację, że jest po operacji, żyje , walczy.

Koniecznie przeczytajcie posty jak medytować co jest związane ze stanem  alfa:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj