Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

niedziela, 2 lutego 2014

Książki

Czekam na nowe książki. Kupiłam ostatnie ( na razie :) ) dwie i czekam na przesyłkę. Oto one:


oraz


Na recenzję pierwszej wpadłam przypadkiem, ma bardzo dobre opinie i zaciekawiła mnie. Drugą planowałam wcześniej to nowinka na rynku.

W następnej kolejności to:
oraz
Dwie ostatnie pozycje mam w wersji elektronicznej. Kiedyś miałam papierową olbrzyma, ale sprzedałam bo stwierdziłam ze to jakieś bzdury. Chyba wtedy nie byłam gotowa na tą pozycję.

Będę pisała o nich po przeczytaniu.

Kilka  słów na temat książki Mózg Buddy - Mam mieszane uczucia co do tej pozycji. Książka nie uprawia wodolejstwa, dla tych ludzi którzy są niedowiarkami i chcą przekonać się co się dzieje z mózgiem podczas przeżyć i uczuć to dobra pozycja. Dowiadujemy się ze mózg ma nieograniczone możliwości, i jest tak naprawdę ogromnym komputerem, potężnym laboratorium chemicznym a wszystkie procesy zachodzą w ułamkach sekund. Mózg tak samo reaguje niezależnie czy coś dzieje naprawdę czy tylko sobie wyobrażamy. A wyobraźmy sobie teraz ze kroimy cytrynę na pół, kapie z niej kwaśny sok, a my go spijamy, czujemy jak go przełykamy. Większość to poczuje , jak napływa ślina do ust, trochę się krzywimy, a przecież tylko sobie to wyobrażamy i nie dzieje się to naprawdę. Książka opisuje co tam się w mózgu dzieje, na początku byłam pełna euforii, w połowie byłam już zmęczona terminami medycznymi, książka zrobiła się dosyć jednostajna. Resztę przeczytałam wybiorczo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj