Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

wtorek, 25 marca 2014

Boski Hewitt

Czytam taką oto książkę


Jak pisałam wcześniej to chyba mój ulubiony autor , to jest druga pozycja którą czytam tego autora. Bardzo przyjemnie się ją czyta co najważniejsze nie ma zawiłej naukowej treści. Poza tym jak widzicie napisane jest : "praktyczny podręcznik". Książka uczy jak dokonać regresji w czasie do poprzednich wcieleń. A co więcej potrafimy nauczyć się  cofania do dowolnego czasu. I pomyślcie gdyby opanować tą sztukę , mogę się cofnąć np. do czasu gdzie np. zgubiłam kluczyki i zobaczyć gdzie je położyłam ;).

Sęk w tym że są to 4 sesje , które należy nagrać i słuchać , sesji 1-3 wystarczy tylko raz  -  chodzi o uwarunkowanie organizmu. Sprobuję z tym , czy może uda mi się na laptopie nagrać te teksty. A teksty są fantastyczne już jak czytałam je pierwszy raz , zanurzałam się w tym o czym czytałam.

Spróbowałam podczas półgodzinnej sesji odtworzyć o czym pisał autor - no nie jest łatwo, ale weszłam przez drzwi na Plażę Czasu do przeszłości , wyobraziłam sobie mgłę tak jak pisało w książce, a potem zobaczyłam jakiś biały regał z półkami, a potem pojawił się Emo o i sukces !!! Emo przemówił, pisałam jakiś czas temu , ze go widzę, ale nie mogę  z nim nawiązać kontaktu. Teraz też nie myślałam żeby go zobaczyć a on sam się pojawił. Mówił i mówił , ale po sesji nie pamiętałam co a wielka szkoda :((( I już było koniec sesji - 35 minut zleciało jak 5. Nowością było to , że do tej pory widziałam siebie jakby z boku, a tutaj po prostu byłam sobą tam - tak jakbym się przenosła z tego życia gdzieś tam. Wszystko było niesmowicie bliskie , ten regał był tuż obok na przeciwko , może te puste półki coś symbolizują a Emo też stał obok mnie.

Dziś spróbuję przesłuchać  autohipnozę ze spojrzenia co ostatnio , zobaczymy czy coś  się wydarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj