Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

piątek, 14 marca 2014

Reinkarnacja w praktyce

Bardzo zaciekawił mnie ten temat po przeczytaniu książki pani Figarskiej. Teraz wiele dumam i myślę o sobie i mojej duszy.

Jestem w posiadaniu tego zestawu ze sklepu spojrzenie



Cytuję ze strony:

Medytacja z Piramidą
auto Regresja Hipnotyczna
ćwiczenie wprowadzające

Medytacja z Piramidą powstała jako przygotowanie do autoRegresji Hipnotycznej. Poprzez to ćwiczenie wyrażasz intencję otrzymania odpowiedzi ze strony Wyższego Ja (Nadświadomości, Uniwersum, Boga) na pytania/problemy, które nie dają Ci spokoju, a które Ci "przeszkadzają" żyć. I w zasadzie odpowiedź otrzymujesz już w trakcie medytacji w formie energetycznego przekazu. Już w trakcie ćwiczenia mogą przyjść Ci "olśniewające" myśli.

Wykorzystując to nagranie łącznie z 
autoRegresją Hipnotyczną: korzystaj z niego przez 3 dni zanim wejdziesz w stan regresji.

Wykorzystując to nagranie samodzielnie: oczekuj odpowiedzi na swoje pytania w sygnałach ze świata, symbolach i dosłownych zdarzeniach, w tym co słyszysz, widzisz, czujesz, co mówią inni, co Ci się śni, etc. Trzeba tutaj zaangażować swoją uwagę i aktywnie oczekiwać. (Przydają się umiejętności szamańskiego postrzegania świata i podążanie za "procesem", ale jeśli masz te umiejętności, to nie potrzebujesz tego nagrania.)

W trakcie medytacji spotkasz kogoś, od kogo otrzymasz podarunek, znajdziesz się w samym Centrum Piramidy i otrzymasz dawkę energii, której najbardziej potrzebujesz w kontekście swojego problemu/symptomu.


Czasem kupię coś w tym sklepie szczególnie jak jest promocja. Nagranie ma bardzo dobre opinie i jestem ciekawa co zobaczę i co usłyszę. Są pewne ograniczenia w moim życiu i być może dowiem się skąd one się wzięły. Jestem tym mocno podekscytowana.

Plan jest taki niedziela-poniedziałek- wtorek będę słuchać Piramidy a tym samym przygotuję  się do właściwej sesji regresji hipnotycznej.

Pierwsza sesja regresji hipnotycznej -  środa - 19 marzec 2014

Codziennie będę zdawała relacje jak mi idzie. Sama już nie mogę się doczekać.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj