Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 marca 2014

Stara wróżba

Jakiś czas temu przypomniało mi się , że mam gdzieś w szufladzie wróżbę osobistą na 2010 rok. Została dla mnie zrobiona gratis - był taki bonus pierwsze 3 osoby , które się zgloszą otrzymają indywidualną przepowiednię na 2010. To było z tematycznego forum , a nie z jakiegoś automatu. Miałam kontakt z tą wróżką . Teraz zupełnie nie pamiętam jak się nazywała. Poniżej fragment z opracowania, co mnie teraz zastanowił. Wprawdzie dotyczyła 2010 ale może coś   w tym jest albo będzie kiedyś w przyszłości.

Twoja prawdziwa duchowa misja czeka na spełnienie. Zapowiadają się zmiany. Pozostań wierna sobie. Nie mów tak, gdy myślisz - nie. Inaczej zdradzasz siebie. Stare sprawy ukażą się w nowym świetle. Kontakty, które są prawdziwe przetrwają ale nawiążesz nowe. Mów prawdę. Twoje cele życiowe i zdolności związane są z uzdrawianiem. Zrób codziennie coś w kierunku realizacji celów. Idź na kurs lub zajmij się hobby. Kilkakrotnie wychodzi mi ze masz zdolności uzdrawiania i możesz nawet otworzyć uzdrowicielskie centrum


Pisałam wcześniej że sama sesja regresji hipnotycznej jest długa, natomiast sama Piramida jest 19-minutowa i można ją stosować na co dzień. ja z niej zaczerpnęłam końcówkę  - gdzie wchodzę do Piramidy i spływa na mnie deszcz energii. Teraz na koniec każdej mojej sesji "wpadam" ma chwile do Piramidy i wyobrażam sobie że spływa na mnie cała dobroć Wszechświata , ładuję się dobrą energią i przyciągam pozytywne rzeczy. Jest to dosyć realistyczny obraz i wiem , że ma to sens.

Jesteś tym o czym myślisz ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj