Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

piątek, 4 kwietnia 2014

Regresja hipnotyczna - Kaseta nr IV - samodzielne regresje

W tej sesji lektor ( czyli ja :) ) prowadzi do drzwi Przeszłości, potem głos milknie, i zostajemy sami, by prowadzić regresje tak długo jak chcemy. Możemy zdecydować czy to będzie jedna regresja czy więcej. Ja dałam sobie na to czas 15 minut potem wstawiłam wstawkę wybudzania, bo podczas sesji zawsze tracę poczucie czasu. Jak na sesję  reinkarnacji to z pewnością jest za krótko. To raczej takie zajawki, jak nauczę się sesji to może sama będę cię cofać. Zobaczymy.

Możecie przeczytać ciekawy artykuł o przeżyciach reinkarnacji TUTAJ

Opis kasety nr IV

A w dużym skrócie:

- rozluźnienie całego ciała i odczucie jego ciężkości
-pogłębianie stanu
-zejście po drewnianych schodach odliczając od 10 do 1na Plażę Czasu
- obraz oceanu i piasku pod nogami
- zakotwiczenie uczucia dobrej energii i wytworzenie pancerza chroniącego przed negatywnymi wpływami
- zakotwiczenie uwagi - w razie nagłych sytuacji w teraźniejszoći natychmiast wracamy do obecnej świadomości
- wejście do Przeszłości
- samodzielnie cofamy się do poprzenich wcieleń
- powrót na Plażę Czasu
- powrót po drewnianych schodach do góry
- zakończenie sesji

Tyle opisów na czym to będzie polegać , zatem:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj