Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

niedziela, 14 września 2014

Dar

 W sobotę od rana zaczęło mnie mocno ściskać w przestrzeni między powiekami a brwiami. Ściskało i puszczało i tak w kółko. Jakby coś się kurczyło i rozszerzało. Trwa to nieustannie.
Do tego bardzo wyraźne uczucie ściekania czegoś od czubka głowy na prawą stronę aż do policzka.
wieczorem tego dnia medytowałam, chociaż w  sobotę nie medytuję. Ale jakoś tak wyszło.
Ledwo zamknęłam oczy, odliczyłam od 3 do 1, otoczyłam się dobrą energią , żeby coś negatywnego się do mnie nie przyczepiło, Anioł Rafael mówi do mnie w pośpiechu:

Leć na dół, bo tam Jezus na Ciebie czeka.

Ten dół, to dla mnie takie miejsce głębokiej medytacji -  moja Plaża Czasu, gdzie po raz pierwszy spotkałam Jezusa.

Gdy wyobraziłam sobie to miejsce  on już tam był, zadał mi pytanie

Czy jesteś gotowa, żeby otrzymać dar ?

Jaki dar ?

Dar uzdrawiania

Nie byłam w stanie wypowiedzieć słowa ( chociaż tam oczywiście rozmawiamy telepatycznie)

Po chwili wszystko zniknęło, a ja sama popadłam w głęboki trans już bez wizji....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj