Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 marca 2015

Mistyczne doświadczenie

Internetowy znajomy, który również  kroczy drogą rozwoju duchowego, dzięki któremu  wiem , że nie zwariowałam a wszystko  co się u mnie dzieje nie jest żadną chorobą psychiczną,  polecił mi ciekawy utwór do słuchania. Z racji , że jest to półgodzinna ścieżka postanowiłam  spróbować.

W tym miesiącu  mija 6 miesięcy od wizji z Aniołem Stróżem, który mówił o 6 tygodniach , a gdy one minęły otrzymałam informację , że nie jestem jeszcze gotowa ( cokolwiek to znaczy). Wczoraj w połowie medytacji usłyszałam:

Jesteś  gotowa

Zaczęłam czuć  narastający ból  w plecach na wysokości prawego płuca. W pierwszej chwili pomyślałam , że być może jest to spowodowane siedzeniem, ale ból się zwiększał. Coraz trudniej mi się oddychało, brałam głębokie wdechy, otwierałam i przymykałam oczy. Chciałam już to przerwać, ale usłyszałam:

Wytrzymaj

Dotrwałam jakoś do końca. Znajomy głos powiedział:

Została przebita strzała.


Siedziałam jeszcze chwilę w ciszy wpatrując się w płomień świecy myśląc co to za dziwne omamy mi się przytrafiły. Nie myśląc już o tym położyłam się spać. Rano po obudzeniu nie wiedząc czemu w głowie zobaczyłam obraz ukrzyżowanego Jezusa z raną. Potem w internecie dopatrzyłam się , że ukłucie po włóczni jest w tym samym miejscu gdzie czułam ból.

Sam utwór jest ciekawy , niejednostajny. Efekty słyszenia dźwięków raz w jednym raz w drugim uchu są niesamowite. Tony nie przebiegają jednakowo, ale raz opadają raz się wznoszą. Dla chętnych i otwartych na nowe doświadczenia załączam ścieżkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj