Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 stycznia 2016

Symbole, znaki, liczby...

Medytacja przyjmuje nowy wymiar, czasem mam wrażenie, że tym wszystkim steruje  jakaś wyższa siła.
W niedzielę spotkało mnie coś nowego - gdy poczułam, że się unoszę , zatrzymałam się po jakimś czasie,  chyba znalazłam się w swojej głowie. Słyszałam swoje myśli, byłam nimi, weszłam w siebie, jakbym dotknęła duszy - samego rdzenia mnie. Nie jestem w stanie opisać tego słowami, to wykracza poza moje rozumowanie na tą chwilę. Byłam mną , duszą, myślami. Mówiło moje JA - szkoda tylko, że nie byłam w stanie zarejestrować tych słów w świadomym umyśle. Potem przyszła automatyczna myśl:

Wzrastam w imię Pana

Wczoraj gdy mój wzrok krążył w ciemnej przestrzeni przed zamkniętymi oczami usłyszałam:

Znajdź swoją przestrzeń

Będę próbować ją znaleźć, cokolwiek to znaczy.

Byłam znowu u znajomego w nocnej podróży astralnej, tym razem namalowałam na jego twarzy dosyć misterny świecący na złoto  rysunek. Tak wyglądał mniej więcej:


Ale nie wiem co on oznacza :) Można się dopatrzeć, że wokół oczu narysowane jest oko Horusa,   z racji tego , że znajomy jest po operacji oczu i czytając symbolikę Horusa można by się pokusić o interpretację, że w tym przypadku może spełniać funkcję ochronną. Jako talizman był stosowany w staroegipskich sztukach uzdrawiania.

Legenda mówi ze Horus stracił oko i dzięki magicznemu zabiegowi odzyskał je i ofiarował swojemu ojcu, który panował w krainie umarłych. Tak więc symbol  może oznaczać  uzdrowienie, pełnię zdrowia, ochronę i przebudzenie.

Parząc dalej - na czole jest wrysowany ten sam znak co się ostatnio pokazał ( pisałam o tym w poście Znak duszy)  przykładałam wtedy  ręce na  oczy z których przechodził ten znak co tu jest na czole, przez powieki razem z jasnym światłem.

Potem malunek skojarzył mi się z łapaczem snów, który też jest rodzajem ochrony. Oczywiście może chodzić o coś zupełnie innego. To jest tylko takie moje gdybanie. Myślę , że będzie dalszy ciąg.

Ta noc była dziwna - śpię, nagle czuję, że nie śpię i jestem w sekundzie bardzo aktywna , nie otwieram oczu, pod powiekami widzę całe swoje ciało ( stoję wyprostowana bez ubrania) , widzę wnętrze, jestem przezroczysta, widzę organy, układy oddechowy, trawienny itd., ale nie ma w nich nic,  ani krwi, ani treści pokarmowych, jestem jakby czysta, pusta, sterylna, otwieram oczy, na zegarku dokładnie 4:44. Takie mam wrażenie jak myślę o tym - jakbym została pozbawiona ciężkiego, ziemskiego balastu - jakbym ciężki kożuch zamieniła na lekką, zwiewną sukienkę. I ta godzina...ciekawe...

Dziś od rana cały czas świeci mi coś nad głową, czuję, że jestem jakaś rozświetlona.


EDIT 14.01.2015

Doczytałam , że liczba 444 ( widziana na zegarku godzina 4:44) to jest liczba anielska. Informacja od Aniołów, że są blisko aby wspierać i prowadzić.


13 komentarzy:

  1. No i chyba jest odpowiedź dlaczego miałaś liczby pokazywane "4" , czy aby nie było ich 3 sztuki??

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tą godzinę o której się obudziłam, dlatego pytam czy widziałaś 3 razy"4"

    OdpowiedzUsuń
  3. Następna cudowna historia :)
    Mam pytanie. Czy rodzina, znajomi zauważyli, że jesteś jakaś "inna"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem typem samotnika , nie otaczam się wieloma ludźmi. Zmiany są tak subtelne i osobiste , że raczej niezauważalne dla świata zewnętrznego, ale ja je czuję. Nadajemy na innych falach. Codzienna praca nad sobą daje zdumiewające efekty z upływem czasu.

      Usuń
  4. Czy zdarzyło się tobie lunatykowanie? Jeśli nie to jeśli masz zdanie na ten temat, to powiedz co myślisz :) Dziś w nocy moja partnerka obudziła się o 4.44, a rano kiedy poszła do kuchni na podłodze leżał banan :) (sam z kosza na owoce raczej nie wylazł, włamania też nie było, a nasz pies nie znosi owoców...). Ja go tam nie położyłem, ona też nie, no chyba że któreś z nas lunatykuje... Innej opcji nie biorę pod uwagę bo myślę zbyt racjonalnie, natomiast moja partnerka jest otwarta na różne pomysły. Śmieję się teraz że dostała znak od aniołów, hmm... Co mógłby symbolizować banan na podłodze? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarzyło mi się lunatykowanie w dzieciństwie, wtedy odzyskiwałam świadomość będąc np. na środku pokoju nie wiedząc skąd się tam wzięłam, więc kto wie może Twoja partnerka nieświadomie powędrowała do kosza po tego banana. Z drugiej strony wiem ,że potrafią się zdarzyć rzeczy niemożliwe do wytłumaczenia będące działaniem niezrozumiałych dla nas sił.
    Mam przeświadczenie, że liczby mają głęboką symbolikę. Często mi się śnią, ale nie rozgryzłam póki co, co oznaczają. Tak bezpośrednio banan od razu mi się skojarzył z męskim przyrodzeniem więc może na tym polu trzeba szukać odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś również się obudziłem o 4=44 czułem się bezpieczny a są osoby, które czuwają. Spojrzałem za okno i księżyc się uśmiechał. No łyk wody i dalej w kimono. Pozdrawiam osoby urodzone w 13 piątek a w marcu 13 w piątek mam urodziny 33 🎉🎉🎉🎉🎉🤣 hmmm 13 piątek jest szczęśliwy czy odwrotnie???.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaprojektujesz się, że 13 piątek będzie pechowy, to taki będzie. Nasze nastawienie do życia wpływa na okoliczności zdarzeń, które nas dotykają.

      Usuń
  7. Ja się obudziłam ok 3 w nocy potem myśli mnie zaatakowały i jak już przysypiałam to się nagle ocknełam bo usłyszałam taki wydech jakby ktoś koło mnie leżał i była godzina 4 44

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam od pewnego czasu doświadczam zjawiska tzn "urodziny godziny to są różne pory dnia 12:12,22:22,itd dzisiaj obudziłam się nagle o 4:44 spojrzałam na zegarek i po chwili znowu zasnęłam co anioły próbują mi przekazać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.

      LICZBA 12

      Myśl pozytywnie o przyszłości, ponieważ, to o czym myślisz oddziałuje na nią. To jest przesłanie, żeby natchnąć twoją wiarę i nadzieję siłą, ponieważ są one teraz decydującymi czynnikami.

      LICZBA 22

      Aniołowie widzą pozytywne wyniki twoich modlitw. Chcą abyś pozostał cierpliwa i optymistyczna. Anioły pilnie nawołują aby „wierzyć”!

      LICZBA 4

      Aniołowie są z tobą. Wysyłają do ciebie liczbę 4, aby pocieszyć cię, ze usłyszeli twoje modlitwy i że pomagają ci.

      LICZBA 44

      W tym momencie aniołowie ofiarowują ci więcej pocieszenia, miłości i wsparcia. Proś ich o pomoc we wszystkim, a poprzez swoją intuicję, wsłuchuj się w ich przewodnictwo.

      Usuń

Drukuj