Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

wtorek, 7 listopada 2017

Kanał

Wyłączyć umysł. Czy ktoś potrafi powiedzieć jak to zrobić ? Dlaczego pytam ? Poczułam chyba co powoduje, że otrzymujemy informacje z innego źródła niż nasze logiczne myślenie. To było nad ranem, nie otwierałam oczu, choć już byłam przebudzona. Mój umysł się wyłączył, w dość specyficznym odczuciu, bo nie miałam myśli, ale jednocześnie wiedziałam gdzie jestem. Wtedy w głowie zobaczyłam biały tunel, moja świadomość przepłynęła przez niego i zobaczyłam obrazy, mogło to też być uczucie przejścia przez tunel do innego świata. Wtedy mój umysł włączył się i zaczął analizować i oceniać to co widziałam ( mało znaczące sceny  życia ludzi, których nie znam). No i nastąpiło BAM, wszystko zniknęło. Analizowałam to długo i tak mi przyszło do głowy, że zmieniony stan świadomości otwiera nas na inne rzeczy i podnosi kurtynę innych wymiarów widzialnych dla nas.

Ostatnio tak mi się umysł wyłączył, że usłyszałam jak roślina do mnie "mówi". Niosłam paprotkę do wanny by ją zrosić, w momencie gdy chciałam odkręcić prysznic, usłyszałam " weź też moją siostrę". W tym momencie wyświetlił mi się obraz zmarnowanej paprotki, która stoi u córki w pokoju. Zostawiłam prysznic, poszłam po nią i po chwili razem we dwie siedziały w wannie.

Hmmm.... dosyć prosty sposób.... wyłącz umysł, bądź otwarta, nie oceniaj i nie drąż po co i na co jest to co zobaczysz. Wtedy kanał w Tobie otworzy się, a Ty sama będziesz mogła czerpać garściami informacje z oceanu wiedzy. Cała wiedza jest dostępna od tak na wyciągnięcie ręki, tylko musimy odnaleźć ten klucz, który te drzwi otworzy.

Wyłącz umysł, włącz świadomość a drzwi się otworzą...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj