Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

sobota, 11 lipca 2015

Plaża Czasu

Wiele razy zastanawiałam się jak to jest z tym wykorzystywaniem tylko 10 % mózgu, ale podobno jest to mit i mózg wykorzystujemy w 100 %. Nie jestem do tego przekonana, bardziej wydaje mi się , że właśnie przez różne techniki jednak ruszamy do życia jakieś obszary  mózgu , które do tej pory były niedostępne. Chociażby przez medytację tworzą się nowe połączenia w mózgu, których przecież nie ma, sami się potem zmieniamy , do wielu rzeczy podchodzimy inaczej, budzimy coś co do tej pory spało. Dziś rano wstałam jakbym narodziła się na nowo - kolory i zapachy zrobiły się niezwykle intensywne, że aż dech mi zapierało. Potem byłam na rynku i ten kalejdoskop barw i zapachów zawirował moją głową.Od dłuższego czasu hipnotyzuje minie kolor fioletowy, kiedy w ogóle nie lubiłam tego koloru, a teraz.... 3/4 kwiatów na balkonie są fioletowe, a sypialnię pomalowałam na jasny wrzos. Ten kolor działa na mnie wyjątkowo magicznie. Fiolet sprzyja kontemplacji, intuicji i zgłębianiu tajników własnej psychiki. Idealny do medytacji. Wycisza, uspokaja i regeneruje system nerwowy. Więc może dlatego mnie do niego tak ciągnie.

Dziś chciałam napisać o Plaży Czasu - to jest takie miejsce podobne do laboratorium Silvy. Kto był na kursie ten wiem o co chodzi. Na Plaży Czasu miałam trochę spotkań mistycznych. Wyobrażenie sobie jej pozwala mi też nie zasnąć podczas medytacji. Często też po prostu tam "idę" żeby się wyciszyć, oczyścić , zwyczajnie odpocząć patrząc na spokojne morze , czasem ktoś mnie odwiedzi... Zawsze się widzę w białej luźnej długiej sukience z krótkim rękawem. Plaży nie wymyśliłam sama , to technika zaczerpnięta z książki W.Hewitta. Poniżej zacytuję co robić żeby się tam znaleźć i jak możemy wykorzystać to miejsce. O Hewicie pisałam już nie raz, nie moją rolą jest przepisywanie tu książek, ma wiele innych ciekawych wizualizacji, ale plaża jest wyjątkowa.

Kiedy stosujesz w praktyce zdolności parapsychiczne nie ograniczają się żadne ramy czasowe. Jeśli fizycznie żyjesz w teraźniejszości i konkretnym miejscu, w świecie parapsychicznym jest zupełnie inaczej.  Twój psychiczny umysł może podróżować w dowolny punkt świata w teraźniejszości, przeszłości i przyszłości, żeby ułatwić ci odbywanie takich podróży, zaprowadzę cię na Plażę Czasu na wybrzeżach Morza Kosmicznej Świadomości. Gdy znajdziesz się tam, będziesz mógł funkcjonować parapsychicznie w dowolnym miejscu , czasie i przestrzeni. Plaża czasu istnieje na psychicznym poziomie umysłu, który nie jest tym samym co poziom podstawowy.

Wyprawa na Plażę Czasu

* Usiądź w cichym, wygodnym miejscu. Wyłącz telefon.
* Zamknij oczy i wejdź na podstawowy poziom
* Powiedz:  "Odliczając od 5 do 1 , udam się na Plażę czasu." Policz  w myśli 5-4-3-2-1. Gdy dojdziesz do 1, wizualizuj biały piasek na brzegu granatowego morza. Morze jest ciche i spokojne Biała plaża rozpościera się po twojej lewej i prawej stronie
*Stoisz obecnie w teraźniejszości na Plaży Czasu nad brzegiem wielkiego Morza Kosmicznej Świadomości
*Poświęć parę chwil na podziwianie piękna tego cudownego miejsca.Ciesz się jego ciepłem i poczuj jego spokój
* Odwróć się i spójrz na prawo . tam rozciąga się przeszłość.Jest ona niedaleko od ciebie, ale skryta za warstwą mgły.
* Teraz obróć się w drugą stronę i popatrz w lewo. Tam jest przyszłość. Jest niedaleko od ciebie , ale też zasłonięta mgłą.
*Powiedz w myśli:" Mogę wrócić na Plażę Czasu, gdy tylko zechcę. Wystarczy bym zamknął oczy, wszedł na podstawowy poziom psychiczny i odliczył od 5do 1
*Teraz policz od 1do 5 a Plaża Czasu zniknie z twojej mentalnej wizji
* Otwórz oczy

Odkryłeś własnie potężny i cenny pozom swego psychicznego umysłu, który możesz wykorzystać  gdy tylko tego zapragniesz

Wycieczka parapsychiczna w przeszłość

* Odpręż się w wygodnym miejscu
* Zamknij oczy
* Wejdź na podstawowy pozom psychiczny 
* Udaj się na Plażę Czasu, odliczając od 5 do 1
* Obróć się w prawo i podejdź do krawędzi mgły
* Kiedy tam dojdziesz , nakieruj umysł na dowolny moment przeszłości , mówiąc na przykład: "Chcę wrócić do dnia moich trzecich urodzin".
* Mgła wyparuje a ty znajdziesz się we właściwym czasie w przeszłości
* Gy będziesz chciał opuścić przeszłość i wrócić na Plażę Czasu, powiedz pragnę teraz powrócić na Plażę czasu do teraźniejszości i daj się spowić we mgle
* Idź w lewo , żeby wyjść z mgły i znaleźć się na plaży w teraźniejszości
* Odlicz do 1 do 5 i Plaża Czasu zniknie
* Otwórz oczy

Parapsychiczna wyprawa w przyszłość

* Odpręż się w wygodnym miejscu
* Zamknij oczy
* Wejdź na podstawowy pozom psychiczny 
* Udaj się na Plażę Czasu, odliczając od 5 do 1
* Obróć się w lewo i podejdź do krawędzi mgły
* Kiedy tam dojdziesz , nakieruj umysł na dowolny moment przyszłości , mówiąc na przykład: "Chcę znaleźć się na Biegunie Północnym 01.01. 2020 roku".
* Mgła wyparuje a ty znajdziesz się we właściwym czasie w przyszłości
* Gy będziesz chciał opuścić przyszłość i wrócić na Plażę Czasu, powiedz pragnę teraz powrócić na Plażę czasu do teraźniejszości i daj się spowić we mgle
* Idź w prawo , żeby wyjść z mgły i znaleźć się na plaży w teraźniejszości
* Odlicz do 1 do 5 i Plaża Czasu zniknie
* Otwórz oczy

Oczywiście na plaży możemy robić różne rzeczy, przywoływać anioły czy przewodnika duchowego, możemy zadawać pytania.Wtedy po prostu idziemy na plażę i nie wchodzimy w przeszłość - przeszłość. Najczęściej schodzę na plażę i idę się wykąpać - jako symbol oczyszczenia, potem dłuuuugo leżę w hamaku i nasłuchuję szumu fal. Uspokaja niesamowicie.
Poziom podstawowy o którym pisze Hewitt to nic innego jako osiągnięcie stanu alfa.


2 komentarze:

  1. Podoba mi się. Ta plaża to faktycznie rozwinięcie tematu z kursu Silvy. Możesz być terapeutą:)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj