Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 lipca 2014

Medytacja trzeciego oka według Osho

Ostatnio pisałam, że zobaczyłam mandalę. Zastanawiałam się w jakim celu ją zobaczyłam. Czytam teraz cudowną pozycję Osho "Wielka księga sekretów". Książka jest imponująca bo zawiera 1154 strony i przedstawia 112 technik medytacyjnych. Dogłębnie je wyjaśnia , nie podaje tylko krótkiej informacji jak ją stosować , ale też jaki jest jej sens. Jedną z nich jest medytacja  trzeciego oka. Zainteresowałam się nią bo akurat w tym obszarze mam najwięcej "dolegliwości" fizycznych.  

Ostatnio siedząc w  samochodzie zapadłam w półsen , kierując uwagę na to miejsce. Po chwili zauważyłam że tam zaczyna się rysować moja mandala. A ja patrzyłam dokładnie w środek najmniejszego okręgu jakbym miała wejść do środka, po czym zapadłam w lekki sen.  Teraz ilekroć pomyślę o czole , widzę ją tam i mój wzrok  lądujący dokładnie w jej środku.
Pieczenie w tej okolicy staje się nie do zniesienia. Mrowienie przepływa w dół aż do powiek z których wieje chłodem.

Medytacja na odblokowanie trzeciego oka

Kiedy energia płynie po raz pierwszy przez trzecie  oko pojawia się ciepło, pojawia się uczucie pieczenia. A ponieważ przejście musi zostać stworzone na siłę to może być jak ogień. W trzecie oko uderza skoncentrowana energia.

Kiedy oczy są zamknięte, a twarz rozluźniona wyobraź sobie ze jesteś spośród ciemności, otoczony głęboką ciemnością. Czuj tą ciemność. To pomoże oczom się zatrzymać. Nie mając niczego do zobaczenia, z łatwością się zatrzymają . Bądź w tej ciemności. Nie wyobrażaj sobie. Zamknij oczy.Czekaj

Oczy się zatrzymają. Poczujesz, że nie mogą się poruszać. Nagle energia się podniesie i zacznie uderzać w trzecie oko. Poczujesz to. Pojawi się ciepło, ogień będzie płynął - płynny ogień próbujący znaleźć nową ścieżkę.

Nie bój się . Pomagaj mu, współpracuj z nim, pozwól mu się poruszać, stań się nim. Kiedy trzecie oko się otworzy po raz pierwszy, ciemność zniknie i pojawi się światło - światło bez źródła. Jeśli naprawdę ujrzysz światło, które jest i czeka , żebyś je ujrzał trzecim  okiem, staniesz się innym człowiekiem.

Za pomocą trzeciego oka wejdziesz w inny wymiar. Będziesz widział rzeczy niewidoczne dla zwyczajnych, fizycznych oczu, ale widoczne dla subtelnego oka.kiedy trzecie oko działa , to patrząc na kogoś, patrzysz na jego duszę, na jego ducha.

Teraz już rozumiem czym jest światło, które od niedawna się pojawia i znika.  Skoro wiem, to przestałam się go bać. Zresztą Rafael na moje pytanie odpowiedział:

To jest twoje dobro. Oczekuj go.

Niewątpliwie przedziera się przeze mnie jakaś nowa energia.





2 komentarze:

  1. witam ciężko wyobrazic sobie głęboka czerń nawet gdy oczy sa zamknięte cz jest NATO jakas metoda i ile minut trzeba dziennie medytować aby pojawily sie efekty dyiekujee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można po prostu patrzeć w ciemność w czole i wyobrażać sobie, że w nią idziesz, wtedy pojawia się uczucie głębi. Ile czasu, to zależy indywidualnie, na ile dany człowiek jest gotowy, ale bez codziennej praktyki do nikogo nic nie przyjdzie. Lepiej krócej, ale codziennie niż długo, ale raz na jakiś czas.

      Usuń

Drukuj