Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 lipca 2014

Spotkanie z Aniołem Strożem

Czas leci , dzień za dniem... Wakacje to czas odpoczynku, dla mnie przy okazji jest okresem, żeby pewne rzeczy przemyśleć. Udało mi się po raz pierwszy otrzymać informację innym "kanałem". W zmienionym stanie świadomości "rozmawiałam" z kobietą, której nie znam i dowiedziałam się dwóch rzeczy z jej życia, co się potwierdziło następnego dnia.


Wydarzyło się też coś na co czekałam długie miesiące. Poznałam swojego Anioła Stróża. I to nie podczas tradycyjnej medytacji, wystarczyło , że padłam zmęczona na kanapę, słuchałam swojej ulubionej muzyki takiej zwykłej nawet nie relaksacyjnej. Zamknęłam oczy i od razu przeniosłam się na swoją Plażę Czasu. Tam zobaczyłam ogromnego białego Anioła. Popatrzyłam na niego z dołu i ja taka malutka wtuliłam się w niego, otoczył mnie swoimi wielkimi ramionami jakby zamykając mnie w nich, po moich policzkach spłynęły łzy. Doznałam wielkiego poczucia bezpieczeństwa. Zapytałam się jak ma na imię usłyszałam Rafael. Po czym otworzyłam oczy, może jakby była to moja normalna sesja to spotkanie trwałoby dłużej.

Kiedyś pisałam, że jako dziecko chciałam być lekarzem , jednak życie i różne okoliczności wybrały dla mnie inną drogę , chociaż uczucie niespełnienia trwa do dziś.

O aniołach nie zgłębiałam żadnej wiedzy, dopiero dziś przeczytałam że Rafael miał dużo wspólnego z medycyną bo był uzdrowicielem. O ile nie dowierzałam temu wszystkiemu, tak teraz myślę, że u mnie to nie przypadek.

Zaczerpnięte z Astromagii

Uwolnij się od chorób, które przynoszą ból i cierpienie. Ulecz swą zranioną duszę, aby nie gromadziły się w niej negatywne siły zakłócające prawidłowy obieg życiodajnej energii. Pomoże ci w tym Archanioł Rafael. 

Pierwsza wzmianka o cudownym uzdrowieniu przez Rafaela pojawia się w Biblii w Księdze Tobiasza. Prześladowany i chory Tobiasz wznosi modlitwy do Wszechmocnego Boga, prosząc o pomoc. Bóg wysłuchuje jego błagań i posyła Rafaela, który przywraca Tobiaszowi wzrok.
Kolejne informacje o Rafaelu zamieszczone są w apokryfach Starego i Nowego Testamentu, w których anioł przechadza się po niebie z leczniczą gałązką styraku. Dla Izraelitów Rafa El – co oznacza Bóg uzdrawia – staje się więc lekarstwem na wszystkie niemoce.
Aniołowie "pracują " na innej częstotliwości niż my, dlatego  tak normalnie nie mamy z nimi kontaktu. Ale właśnie zmienione stany świadomości zmieniają  naszą częstotliwość umożliwiającą spotkania  z wyższą energią.

Podczas jednej z  sesji dwa razy w krótkim odstępie czasu zobaczyłam jasne światło, ale nie oślepiało. A potem poczułam się lekka jak piórko , miałam wrażenie że się unoszę. Teraz często patrzę w niebo mając odczucie, że tam jednak coś jest.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj