Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 października 2013

Kurs Silvy tuż tuż

Przede mną wielkie wydarzenie, już za niecały miesiąc będę uczestniczyć w kursie podstawowym Silvy. Niestety w tym roku nie odbył się w moim mieście, nie było wystarczającej ilości chętnych. Chociaż uważam że to organizator nie zadbał o właściwą promocję kursu.
Jestem tak zdeterminowana, że na kurs jadę do miasta blisko mojego. Mam nadzieję że się odbędzie, ale pani prowadząca napisała że jeszcze jej się nie zdarzyło, żeby odwołała kurs. W moim mieście już wstawili nowy termin na wiosnę 2014, jeśli teraz pojadę to na pewno odnowię kurs u siebie o ile się odbędzie. Potem pójdę dalej, chcę ukończyć kurs zaawansowany Silvy.



Zamówiłam sobie już noclegi , na upartego mogłabym wracać, i rano jechać znowu, ale zajęcia trwają:
piątek - 16:21
sobota  - 9:20
niedziela - 9:18

Postanowiłam , że to będzie mój weekend, po zajęciach wrócę do hotelu i w samotności przemyślę to co się wydarzyło w ciągu dnia szkolenia.

To taka moja inwestycja w mój rozwój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj