Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 czerwca 2016

Health Through Breath - aplikacja

Health Through Breath  to aplikacja z którą pracuję od jakiegoś czasu. Coś mi mówi, że mam iść w tym kierunku, żeby się dalej rozwijać. Aplikacja wspomaga obserwację świadomego oddechu - oddycha z nami. Jest prosta w obsłudze. W wersji bezpłatnej: TUTAJ mamy tylko opcję beginners - ale jest sporo to przećwiczenia więc dla wytrwałych wystarczy na wiele godzin praktyki. Natomiast w wersji płatnej TUTAJ, mamy następne poziomy aż do mocno zaawansowanych. Są różne wersje proporcji wydechu do wdechu, oddychanie z przerwami lub bez. Rozpoczynamy wykonując  10 oddechów na minutę , ostatecznie możemy zejść  do 1,25 oddechu na minutę.



Przy ustawieniu animacji na "dial" mamy taki ekran - oddech przesuwa się w tym kółku, przy wyborze anatomii siedzi sobie panoszek i widać jak porusza się jego klatka piersiowa dodatkowo strzałki pokazują kiedy wdycha kiedy wydycha.


Tu ustawiamy czas ( w wersji free jest maksymalnie 30 minut, w płatnej godzina) , potem ustawiamy jaki schemat oddychania wybieramy a w wersji płatnej możemy sami sobie stworzyć swoje ustawienia



To jest nasz dziennik, trochę ubogi, zmieniają się kolory w zależności ile czasu poświęcamy na pracę.



Inne opcje, jaka muzyka ma być podczas sesji ( to jest chyba ekran z wersji płatnej , gdy ustawimy swoją personalną sesję ( "course") , poza tym do ustawienia głośność  elementów i motyw


Aplikacja jest bardzo sympatyczna , w zakładce Medytacja oddechowa zapisuję sesje zajawkowo, aby obserwować  jak praca z oddechem  na mnie wpływa. Nie wiem jednak  czy to wersja oprogramowania ale na komórce nie mieści mi się cały ekran aplikacji - dół jest trochę urwany, na tablecie jest w porządku. Napisałam do producenta, ale na razie bez odzewu.

Do tematu świadomego oddychania wrócę szerzej nieco później- jestem w trakcie czytania drugiej pozycji Sissona o tej tematyce. Przede mną też pierwsza indywidualna sesja rebirthingowa. Oj będzie się działo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj