Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 grudnia 2013

Techniki wizualizacyjne- Hewitt

Do książki "Rozwój zdolności parapsychicznych" powrócę nie raz. Jak pisałam wcześniej autor podaje niezwykle proste techniki wizualizacji, już dawno temu Budda powiedział:

" Jesteś tym o czym myślisz" a przysłowie chińskie: " Jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów."

Wczoraj w czasie sesji nic specjalnego się nie działo, poza tym że zobaczyłam czarnego koszykarza, ale wstałam po nocy z tak wielkim spokojem, czego nie da się opisać. Miałam oczywiście sen , rano go pamiętałam ale teraz gdy chciałam napisać  o nim , nie mogę sobie za nic przypomnieć, pamiętam jak sobie powiedziałam, że on w sumie nic nie znaczy, więc może dlatego zepchnęłam go głęboko. Za to wczoraj sen był dziwny- jechałam czerwonym maluchem gdzieś po drogach w budowie, za nic nie mogłam przez to trafić tam gdzie chciałam dojechać, była już głęboka noc, spotkałam jakiegoś kierowcę ciężarówki, ale i on mi nie pomógł, podrzucił mnie do jakiegoś hotelu. Stamtąd poszłam szukać jakieś pomocy, doszłam do jakiegoś małego sklepiku gdzie były dwie kobitki i one powiedziały mi jak mam jechać , mówiły coś o liczbie 50. Tylko ja miałam problem bo zapomniałam gdzie zostawiłam swój samochód- tutaj sen się urywa. Jak widać trudno coś z tego wywnioskować, miałam takie wrażenie że ta budowa to moja podświadomość, z którą buduję świadomy kontakt ;)

Ostatnio sny to nadrzędny punkt każdego posta, ale dziś chciałam napisać o tych technikach. Teraz wiem że w alfie mogę wyobrazić wszystko i mogę wszystko :)

Jak przekonać podświadomość że mogę rozwijać mój kontakt z wyższym Ja

od str 93

Tablica

- wejdź na podstawowy poziom
-wizualizuj szkolną tablicę. Na listwie leży gąbka i kawałki kredy
-weź kawałek kredy i narysuj na tablicy duże koło
- w środku napisz pierwszą literę swojego imienia
-teraz zetrzyj ją gąbką , nie ścierając koła
-zamknij oczy i powiedz w myśli do siebie " Mogę wizualizować wszystko  co chcę  i kiedy chcę"
-teraz zetrzyj koło i otwórz oczy

W tym ćwiczeniu stworzyłeś coś z niczego, a następnie mentalnie to zmieniłeś. Zaprogramowałeś także pozytywnie podświadomy umysł, przekazując mu informację, że potrafisz zrobić wszystko co zechcesz.

Pisanie po niebie

- udaj się na podstawowy poziom
- wizualizuj samolot na niebie
- samolot zostawia za sobą smugę puszystej białej pary
- wyobraź sobie że samolot pisze tą smugą twoje imię na niebie
- zobacz swoje imię napisane na niebie białymi, puszystymi literami
-pozwól teraz, by twoje imię rozwiał wiatr i zaniósł je do świata, w którym używasz swoich zdolności parapsychicznych
-powiedz sobie w myśli: za każdym razem, gdy wizualizuję , lepiej wykorzystuję zdolności parapsychiczne
-otwórz oczy

Ćwiczenie to wzmacnia w podświadomym umyśle przekonanie, że umiesz dobrze używać swoich zdolności parapsychicznych.


Wizualizacja własnego ciała

- wejdź na podstawowy poziom
-spraw by w twojej umysłowej wyobraźni pojawiło się twoje ciało. Przyjrzyj się dokładnie każdej jego części z przodu i z tyłu
-opisz w myśli to co widzisz. Na przykład pomyśl: długie , jasne włosy. Mały pieprzyk na lewym policzku, Szczupłe nogi. Bądź konkretny
-studiuj swoje ciało, dopóki nie zapoznasz się dokładnie z jego wewnętrznym wyglądem
-powiedz w myśli: potrafię przywołać dowolną istotę do mojej umysłowej wizji, wystarczy , że poproszę ją , by się pojawiła
- kiedy skończysz , otwórz oczy

W przyszłości, gdy będziesz używać w praktyce swoich zdolności parapsychicznych, pracując z ludźmi lub ze sprawami ich dotyczącymi, będziesz musiał przywołać ich do wyobraźni, żeby się z nimi porozumieć. Ucząc się wizualizować  własne ciało, przygotowujesz się do patrzenia na innych ludzi bez skrępowania. Aby pomóc innym lub dokonać parapsychicznego uzdrowienia ludzi czy innych istot, trzeba je zobaczyć w umyśle.

Te króciutkie techniki zaczęłam teraz stosować zaraz jak wchodzę  na poziom alfa, w sumie to malutki moment , nie otwieram oczu na koniec a przechodzę zaraz do wizualizacji celów. Niedługo napiszę jeszcze o jednym ćwiczeniu z tej książki, chociaż podobają mi się wszystkie.

3 komentarze:

  1. Zamówiłam: Rozwój zdolności parapsychicznych, myślałam między tą a Kurs rozwoju zdolności parapsychicznych, ciekawe czy się powielają?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, czy wizualizację da się wykształcić od podstaw? Jak daleko sięgam pamięcią wstecz, nigdy nie myślałem obrazami, od jakiegoś czasu uczę się korzystać z prawa przyciągania i sztuka wizualizacji bardzo by mi pomogła, a to, co tu jest na stronie, to dla mnie jeszcze czarna magia. Czy wymieniona przez ciebie książka może pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  3. Da się :) Wiele można w sobie wykształcić a raczej obudzić to co w nas ukryte. Kwestia tylko jakie mamy cele i ile czasu będziemy musieli na to poświęcić. Innym idzie szybciej, innym wolnej, ale odkrywanie swojego wewnętrznego potencjału jest drogą otwartą dla wszystkich. Czasem trzeba się najpierw przedrzeć przez cienie w podświadomości by odkryć to czego szukamy, ale to już inna historia :)
    Ta książka jest łatwa i przyjemna i zawiera sporo nieskomplikowanych ćwiczeń, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Drukuj