Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 października 2015

Zestrojenie energii - czakry

Wracam już któryś raz do czakr i energetyki człowieka. Myślę, że każdy kto medytuje , prędzej czy później dotrze do tej tematyki, tak jak ja. Ostatnie  czasy spędzam na obmyślaniu w jaki sposób zharmonizować energię w moim ciele i nie czuć  jej potężnej siły w obszarze 3 oka.  Mimo tylu godzin medytacji i tylu przeczytanych książek , wciąż czuję się jak na początku drogi, mam tyle pytań i wątpliwości, choć wiem , że na wszystko muszę sobie sama odpowiedzieć , bo to mnie uczy a przez to się rozwijam.  Dlatego dziś napiszę o innej metodyce ( wrzucę ja potem do zakładki Techniki żeby łatwo ją znaleźć).  Jest na pewno inna niż te o których czytałam i stosowałam.  Pochodzi z książki  " Reiki. Przywracanie Zdrowia Dotykiem Rąk "  T. Honervogt.

No i  muszę z dumą napisać że jestem po kursie reiki I stopnia :) Ale jak było to musicie poczekać na relację do przyszłej soboty.

Wracając do tematu  - metodę poniższą zastosowałam po raz pierwszy wczoraj siedząc. Nie jest to jednak chyba dobry pomysł , bo ręka przyłożona na czole dosyć szybko ciąży i robi się niewygodnie. Ale za to ku mojemu zdziwieniu czułam, że ręka położona na pierwszej czakrze robi się coraz cieplejsza.  Dziś już się położyłam i było mega wygodnie. Czy to zadziała ? Zobaczymy, myślę , że potrzebne są regularne autozabiegi.

Co poza tym ? Pisałam zupełnie niedawno o obłoku światła nad głową. W tym tygodniu znowu widziałam iskrzące światło  i tak do końca nie jestem przekonana czy to "wychodzi' z oczu, czy z czoła czy tuż nad głową. Dziś powtórzyło się to samo, ale trwało nieco dłużej, jeszcze trudno mi to zlokalizować - nie jest to światło przede mną ,  tylko jakoś "przyklejone" do mnie gdzieś w okolicy czoła-oczu-czubka głowy. Na razie tyle z nowości budzenia umysłu. Medytacje dalej bez wizji, tylko jakieś  mało znaczące hipnagogi, punkty świetlne, prądy energii. Czuję, że mam jakąś blokadę i póki nie uporam się z własną energią , wizje nie powrócą.

Poniżej cytuję autorkę jak zestroić energię .

ZESTROJENIE OŚRODKÓW ENERGII

Reiki bardzo skutecznie doprowadza do zestrojenia ośrodki energii. Korzystając z podstawowych układów rąk, reiki  przesuwa się zgodnie z siedmioma głównymi ośrodkami, oznaczonymi od pierwszego do siódmego. Możesz łatwo potraktować je jako całość albo każdy oddzielnie. Powinno to trwać od 15 do 20 minut. Każdy ośrodek odzwierciedla jakiś aspekt osobistego życia.

Zablokowanie przepływu energii w naszych ośrodkach (chakra), może doprowadzić do zachwiania równowagi i zakłóceń psychicznych i fizycznych. Reiki pozwała wyrównać nadmiar lub niedobór energii w każdym z nich. Na ogół za wiele jest energii w głowie, a zbyt mało w dolnej połowie ciała. Ośrodek Korona (siódmy) nie potrzebuje dodatkowej energii, dlatego nie dotyka się go podczas przywracania harmonii ośrodków.

Kładąc jedną rękę na ośrodek Korzeń (pierwszy), a drugą na czoło (ośrodek Trzecie oko — szósty) można łatwo przywrócić tę równowagę. Aby to osiągnąć, połóż ręce na tych dwóch punktach i trzymaj, aż poczujesz pewną energię w obu.
Możesz wyczuć różnicę temperatur — od niskiej do wysokiej.
Czekaj wtedy, aż obie ręce staną się jednakowo ciepłe.
Potem jedną z nich połóż na ośrodku Krtań (piąty), a drugą na ośrodek Krzyż (drugi).
Trzymaj ręce tak długo, aż poczujesz, że w obu płynie ta sama ilość energii.
Następnie połóż rękę na ośrodek Serce (czwarty), pośrodku klatki piersiowej, a drugą na ośrodek Splot słoneczny (trzeci).
Trzymaj ręce tak długo, aż poczujesz przepływ jednakowej energii przez obie czakry.
Wyrównanie energii możesz osiągnąć także, kładąc jedną rękę na ośrodek Korzeń (pierwszy), a potem kolejno na następne jeden po drugim.
To samo można zrobić, zaczynając od ośrodka Trzecie oko (szósty).
Trzymaj rękę na czole, a drugą kładź po kolei na pozostałe ośrodki.
Jest to postępowanie korzystne, jeżeli chce się przenieść nadmiar energii z głowy na ośrodki niższe.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj