Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 lutego 2013

Czwartek

Zasmarkana jestem dalej, ciężko jest mi funkcjonować, dziś mam ważne wystąpienie i trochę się denerwuję. Dziś miałam sen ( teraz codziennie  mi się coś śni) , zupełnie jakaś bzdura , siedziałam sobie w biurze w pracy, a na przeciwko aktorka z jednego filmu i daje mi w futerale piękny złoty pierścionek i widzę cenę 425 zł. I mówię do niej czemu taki drogi, byłam troszkę zażenowana tym prezentem. Sprawdzałam w senniku - oznacza szczęście, może mnie coś miłego spotka ?
Teraz mam codziennie sny, przedtem rzadko kiedy je pamiętałam. Spotkała mnie też dziwna rzecz, zwrócono się do mnie z prośbą czy mogłabym pomóc w organizacji kursu Silvy w moim mieście. Niesamowite, jeszcze 2 tygodnie temu nie wiedziałam wogóle kto to jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj