Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

sobota, 23 lutego 2013

Początki

Założyłam przed chwilą blog, mam już jeden, ale o zupełnie innej tematyce. Zaczęłam pisać pamiętnik, czasem w pracy , czasem w domu, potem przenosiłam zapisy w jedno miejsce, dużo roboty.
Blog będzie o rozwijaniu duchowej ścieżki i poznawaniu własnej podświadomości, zresztą myślę że to pisanie pomoże mi analizować to co się będzie działo. Będzie zatem o wszystkim  co z tym rozwojem związane.

 Dostałam ostatnio ostro po tyłku, coś sobie wyobrażałam, przyciągałam i kiedy już już myślałam że złapałam króliczka , tego króliczka złapał ktoś inny. Potem dwa tygodnie nie byłam w stanie funkcjonować, brałam nawet silne środki uspokajające , po których miałam schizy i nie mogłam spać.
Po dwóch tygodniach letargu musiałam się wziąć w garść, pojawiły się przemyślenia dlaczego tak się stało… tak sobie myślałam gdzie jest to prawo przyciągania, może moje myślenie było jednak takie że to na co czekałam będzie ale kiedyś  a nie że już jest. Tak mówi prawo, ale myślę że to trzeba dotrzeć do podświadomości głęboko, a nie tak tylko sobie bełkotać w ciągu dnia.
I tak nadszedł dzień zwrotu – 16 lutego wstąpiła nowa nadzieja…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj