Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

wtorek, 5 lipca 2016

Czarna dama

Miałam  dziwne "spotkanie" w tamtym tygodniu. W medytacji zobaczyłam stojącą w przejściu z korytarza do kuchni wysoką kobietę w pięknej czarnej sukni trochę rozkloszowanej od pasa. Patrzyła na mnie , bo ja siedziałam na kanapie w salonie i z tego miejsca widzę to miejsce. Ale gdy otworzyłam oczy nikogo nie zobaczyłam. Dama przyglądała mi się, jakby wyczekiwała, że na nią spojrzę. Za zamkniętymi oczami nasze spojrzenia spotkały się. Po paru dniach dowiedziałam się, że zmarł tata mojej bliskiej koleżanki. Może ta postać to był Anioł śmierci i zapowiadał takie wydarzenia ? Czy jednak nie, być może to śmierć samej mnie , po to bym narodziła się na nowo.  Może to jak w tarocie karta Wieży  zapowiada transformację i zmiany.  Może to znak , że jestem już na nie gotowa.


Jednocześnie przypomniało mi się , że gdy byłam małym dzieckiem to przychodziła do mnie czarna pani, przekazywała mi jakieś treści o moim życiu, ale nie pamiętam dokładnie, ale albo były smutne , albo były to ostrzeżenia. Gdy dorastałam owa postać więcej się nie pojawiała. Ta dama była jednak inna. Widząc ją nie czułam żadnych negatywnych emocji, tylko spokój, constans...

Z tym wydarzeniem zbiegł się  trzask w czole. Siedząc zatopiona w sobie coś mi strzeliło w czole po lewej stronie. Jakby coś pękło, rozszerzyło się. Energia spływa strumieniami w kierunku nosa.

Powróciłam do czytania książek Theta healing. Zgłębiam temat poglądów, niektóre umiejscowione są w płacie czołowym. Przyszła mi na myśl, czy aby to może moje poglądy powodują te za wirowania energetyczne  w czole i póki ich nie przerobię nie odejdą ???

Długo wczoraj rozmawiałam z prowadzącą moją sesję rebirthingową. Doszłyśmy do nowych wniosków i przemyśleń.

Tak poza tym życie leniwie się toczy. Stuknęło 300 godzin medytacji, niby nic a sporo się wydarzyło przez ten czas. To już nie ta sama ja sprzed 3 lat... jaka będę za następne 300.... ? czy w końcu poznam tamtą stronę ? Czy dowiem się kim jestem i co tutaj robię ?

Wczoraj znowu powróciło światło...



2 komentarze:

  1. Cześć.
    Dzisiaj zaczęłam przeglądać Twój blog. Bardzo interesujący. Czy mogę liczyć na pomoc z Twojej strony przy rozpoczęciu swojej przygody z medytacją i oczyszczaniem umysłu? Jestem zupełnie zielona w tym temacie.
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, w zakładce u góry w "techniki" przeczytaj jak medytować część I i II, to Ci dużo wyjaśni

      Usuń

Drukuj