Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 lutego 2018

Zapytaj

Jestem wszystkim - ale nie znajdziesz mnie. Jestem niczym – nie szukaj mnie. Nie płacz za mną bo to co jest , jest mną i Tobą. Moja forma roztapia się w to co istnieje. Pytania znikają gdy zanurzam się w czystej energii, choć tam w środku nie znajdę nikogo, kto mógłby pytać.

Nie da się dobrać takich słów, by opisać takim, jakim to jest. Każda próba opisania nie będzie tym. Gdy w medytacji wyłączę umysł, czy życie też się zatrzymuje ? Gdy znikają myśli czy znika cała przestrzeń ? Nie znika i nic nie ginie.. więc ? Czym jest to co nazywam  JA. Czy aby to tylko projekcja umysłu ? Bo przecież gdy znika moje paplanie życie dalej trwa...  Takie przychodzą  do mojej głowy dylematy gdy idę być może krok dalej , czego nie uczą na kursach ezoterycznych. 

Może to przyjdzie do Ciebie, wtedy to nie będzie Cię dziwić i niczego już więcej nie będziesz chciał, nie będziesz zadawał pytań kim jestem ?  Dzień po dniu będzie Ci towarzyszyć błogie umieranie. Wiem, że to brzmi niedorzecznie, ale zaufaj mi Twoja mentalna śmierć – będzie Twoim wyzwoleniem.

Usiądź w ciszy, zapytaj i znajdź odpowiedź na pytanie : Kim nie - jestem ? ….

To jest sens mojej  drogi, która prowadzi do odkrycia, że jestem częścią Źródła, bez zadawania  pytań, czy jestem tego godna, czy w ogóle JESTEM....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj