Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

niedziela, 31 lipca 2016

Theta healing cz 2

Zauważyłam, że bardzo dużo ludzi szuka informacji na temat theta healing i otwarcia 3 oka.
Jakiś wewnętrzny głos mówił mi żebym powróciła do tego pierwszego tematu. W kolejce czekają inne nowe książki, ale mam powrócić do tych które już przeczytałam..

Wróciłam z urlopu i jednocześnie z błogiego lenistwa. Na ten czas musiałam zawiesić medytację. Piszę "musiałam" bo codzienne chwile samotności weszły mi już w nałóg. Wyjazd nie dał mi do tego warunków.


Spakowałam na ten czas 3 tomy theta healingu V. Stibal.  Odkrywam ten temat na nowo, pojawiają się nowe przemyślenia i chwile zadumy. Nie byłam na kursach theta healingu i wciąż zadaję sobie pytanie jak dostać się na 7 poziom bytu. O co chodzi z poziomami możecie przeczytać TUTAJ.  Czy można się tego nauczyć na kursie ? Czy faktycznie kursanci widzą to co mają widzieć a nie tylko sobie wyobrażają ? Jeśli ktoś z Was ukończył taki kurs chętnie poczytam Wasze wrażenia.  Nurtuje mnie też czy energia reiki pochodzi właśnie z tego najwyższego poziomu ? Na pewno energia reiki nie jest siłą szatańską jak niektórzy twierdzą. Doświadczyłam na sobie mocy tej energii w pozytywnym znaczeniu, ale to temat na inny post.

Generalnie w theta healing należy najpierw przejść wizualizację - przechodzenie siebie jako energii przez  czakry do ziemi i z powrotem do góry - otwieramy czakry, wychodzimy  jak kula światła przez czakrę koronną i suniemy na ten 7 poziom - gdzie jest Stwórca Wszystkiego Co Jest, bezgraniczna, czysta miłość i energia. Cały czas jest to dla mnie trudne. Utrzymywać logiczne myślenie w falach theta. Może mam w sobie jakiś podświadomy strach, który blokuje mnie przed nowym , nieznanym.

Jak ja siebie widzę w tej wizualizacji ?

Moje czakry - gdy jestem energią, wyglądają jak zamknięte, kolorowe muszle ukrywające perły - energię. Gdy ja - kula energii otwieram je po kolei idąc do góry, otwierają się jak muszle. Czakry - muszle wypuszczają z siebie perłę - energię, która jak domino otwiera następną czakrę - muszlę i łączy się z następną perłą - energią i im wyżej rośnie w siłę. Pięknie jest obserwować jak one wszystkie w nieskazitelnej harmonii łączą się ze sobą i wzmacniają. Z wielką silą energia wydostaje się przez czubek głowy. Czuję jak jestem w bańce i unoszę się. Mogę tak trwać i trwać. Jednakże na ten czas nie udaje mi się świadomie powędrować przez poziomy. Zawracam więc po jakieś dłuższej chwili zgodnie ze wskazówkami. Spróbujcie takiej wizualizacji - jak Wy siebie widzicie.

Dokładną technikę jak to należy zrobić przedstawię następnym razem.

Dlaczego wewnętrzny głos podsunął mi ponownie te książki ? Może to nie przypadek ? Może mam iść tą drogą ? Spróbuję jakiś czas popracować nad tym. Nie wizualizowałam tego w medytacji tylko przed spaniem. Może w medytacji uda mi się wznieść wyżej.

Muszę też wspomnieć jak się zmieniam. Częściej przychodzą do mnie automatyczne zdania, które nie są moje. Wiem o tym, bo słyszę je na temat o którym w tym momencie nie myślałam. Zdania te są niezwykle trafne i mają swoją mądrość. Często też pojawia się jakieś uczucie pustki- niemyślenia. Zwyczajnie jakby mi się mózg wyłączał. Jestem wtedy w jakieś pustej przestrzeni. Z każdym dniem dociera do mnie coraz większa świadomość, że żyjemy w iluzji. Wszystko to co nas otacza to zlepek energii z myślenia, poglądów,  uczuć i przeżyć ludzi. To nie jest prawdziwa rzeczywistość. Ta w której żyjemy ma nałożone filtry a dopiero pod nimi jest Prawda.

Opis theta healingu cz 1- TUTAJ
Opis theta healingu - wizualizacja - TUTAJ





2 komentarze:

  1. Dziekuję za ten tekst. Na Twoim miejscu wybrałabym sie jednak na ten kurs. ja jade pojutrze... Mogę sie odezwać i opowiedzieć jak było, jesli jeszcze dotąd (tekst, widzę jest sprzed roku) tego nie zrobiłaś lub ktos nie opowiedział Ci jak było. Według mnie to, co przeżywasz jest dowodem na to, że to zwyczajnie działa. Ludzie czasem spodziewają się wodotrysków. To NIE JEST taka sama rzeczywistość, jak ta, w której żyjemy. Nie bez kozery określa się te poziomy i energie jako "subtelne" i takie własnie są... Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj , chętnie bym się wybrała, ale cena jest póki co zaporowa. Odezwij się proszę po kursie, bardzo jestem ciekawa jak on wygląda i czego można doświadczyć.

      Usuń

Drukuj