Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 marca 2014

Reinkarnacja cd.

Dziś kilka słów - obiecałam że będę zdawać relację jak mi idzie. Ano nic się nie dzieje. Wczoraj dwa razy przesłuchałam Piramidę , i nic się w sumie nie wydarzyło. Wprawdzie pojawiały się jakieś obrazy, ale to nie o to chodziło. Tak na tą chwilę to ta wizją Emo z zieloną kulą to jedyny aspekt związany z tą tematyką.

Wyczytałam znaczenie koloru zielonego w egzoteryce:

Zielony – kolor wykorzystywany do wszystkich praktyk związanych z zdrowiem i samopoczuciem. Zielony to kolor umysłu, wpływa więc też na stan psychiczny, uspokajając i wprowadzając lepsze nastroje.


I jedna rzecz mnie wczoraj zaskoczyła- moje ciało zrobiło  się tak ciężkie - tak ogromnie jakbym była z jakiegoś metalu przykuta do łóżka. Tą ciężkość odczuwam co sesję ale w takim wymiarze, jeszcze nie. Szczerze mówiąc to nawet nie było to dla mnie przyjemne a raczej takie  miażdżące. Zobaczymy jak dziś mi pójdzie.

Zaczęłam czytać nową książkę ale w sumie starą mam ja od lat " Nie wszyscy są jednego ducha" M.Burrell, pisze o różnych religiach, jestem ciekawa czy jest obiektywna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj