Translator

Polub mnie :)

Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 marca 2014

Reinkarnacja cd. i książki

Przeczytałam kolejne książki. Rozwiń w sobie mózg Buddy- nowinka na rynku. Dobra pozycja aczkolwiek trochę monotonna. Tak naprawdę wskazuje jak kochać i akceptować siebie i jak podchodzić do życia. W sumie to książka nie odkrywa niczego nowego dla mnie. Głowę mam już nabitą teorią, ale dla osób początkujących jest to dobra pozycja.

Ukończyłam też " Bogaty albo biedny" pan Ekera - skusiłam się na nią bo miała bardzo wiele pozytywnych opinii. Na pewno trafnie wskazuje różnice myślowe między bogatym albo biednym . Dobra pozycja przede wszystkim dla tych którzy faktycznie mają bezpośredni wpływ na swoje finanse - mają własne firmy lub zamierzają mieć. Aczkolwiek wiele ma też racji - faktycznie ludzie w zależności od zasobności portfela  różnią się mentalnie - zastanawiałam się podczas czytania jak ja myślę , oj chyba zdecydowanie jak biedna ;)  TUTAJ  możecie poczytać o tej książce.


Nie mogłam wytrzymać i przesłuchałam pierwszą część z tego zestawu hipnozy - Piramidę. No właśnie słuchałam 2 razy i dochodziłam do Piramidy i klops zapadałam w jakiś letarg- wychodziłam z niego na końcu utworu ( są tam takie podniesione tony sprowadzające na ziemię ) . Ale dojrzałam mojego Emo , który podawał mi małą , zieloną , błyszcząca kulę. I tyle pamiętam.

Za drugim razem jakaś dziewczyna prowadziła mnie podziemnym korytarzem , ale nie wiem gdzie i po co. Ale to akurat nie o to chodziło.

A ta  kula kojarzy mi się z wróżeniem. Może Emo ma dla mnie jakąś tajemnicę...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj